اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان لیلا

ماه محرم

1392/8/21 14:05
نویسنده : لیلا
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا امام حسین خودت میدونی همیشه و همه دعاهام توش آتانازه ازت میخام دخترم همیشه خندون باشه ، تنش همیشه سالم باشه .

 آتاناز جونم یادمه اکثراً تاسوعا و عاشورا M ( شهر پدریت )بودم اونجا واقعا خیلی حس خوبی به آدم دست میده انگار ماه محرم واقعی همونجاست ، عزیزم یادمه با مامان جون و اولدوز جون میرفتیم یکی از مسجداش که اسمش یادم نیست سیب زمینی نذری میخوردیم خیلی میچسبید اگه رفتی حتمابخور .  Gifs Animés pate pain 11عزیزم من که عاشق غذای نذری هستم پس یه لقمه هم جای من بخور .الهی من فدای تو بشم بوس بوس بوس بوس بوس Gifs Animés pate pain 11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 9:00
بمیرم برا دل مامان مهربون[خدا نکنه عزیزم ممنون از همدردیت ]