اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

نفس مامان لیلا

زنعمو آیسان و زندایی هانیه

1392/12/26 12:34
نویسنده : لیلا
826 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

سلام نازنین مامان..... بهت تبریک میگم تو این ماه صاحب یه زندایی و یه زنعموی خوشگل شدی هورا امیدوارم بتونی باهاشون صمیمی بشی و با شناختی که تقریبا ازشون دارم مطمعنم اینطوری میشه .

دایی رضا و زندایی هانیه ارزو میکنم خوشبخت بشین. ماچ

عمو ایواز و زنعمو آیسان امیدوارم سالهای سال زیر سایه خدا یه زندگی آروم و خوب داشته باشین زنعمو جونم عمو ایواز من ، خیلی واسم عزیزه و حتی میتونم بگم بیشتر از بابا و مامانم دوسش دارم البته شما هم واسم عزیزین .......قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
27 بهمن 92 11:52
به به مبارك باشه به همه تبريك ميگم, آتاناز, عمو جونش, زن عمو جونش, دايي جونش, زندايي جونش, و خانواده هاي محترم, از دلبندان عزيز هم بعدا پذيرايي ميشهالبته من از اول قضايا در جريان بودم
مامان آیهان
7 اسفند 92 13:18
به به مبارکه مبارک [ممنون عزیزم ایشالاه قسمت آیهان جونم بشه ]
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 11:53
مبارکه مامان ایشالاه خوشبخت بشن [ممنون عزیز دلم]
مامان مینا
16 اسفند 92 11:32
مبارک باشه.خوشبخت بشن [ممنون عزیزم ]
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:10
ا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم. 4شنبه سوری مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 9:17
لیلا
پاسخ
مامان آیهان
15 اردیبهشت 93 11:22
مامانی منم رمز میخوام[ناراحت عزیزم معذرت رمزم برات فرستادم .