اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان لیلا

تولد مامان لیلا

1392/8/8 11:48
نویسنده : لیلا
973 بازدید
اشتراک گذاری

ـسالگرد حدوث بوجود آمدن موجودی عجیب (من) گرامی باد

*********

ــ
حادثه هیچ وقت خبر نمی کند و من ٣٢سال پیش اتفاق افتادم...

 

٨ آبان به عبارتی و روایتی تولد من است ...

روايتي كه بس سري دراز دارد...

هرچه باشد باعث می شود سال برای ما بارها تکرار شود .

وامروز بهانه ي تكرارم ،منم...

تكراري كه از خدا ميخواهم سال بعد همين موقع برايم زيباترين تكرار باشد...

تكراري كه از پس آن برايم رشد معنوي و بلوغ فكري به ارمغان بيآورد....

تكراري كه اجرش برايم مني آگاه تر و درست تر باشد...

و در آخر تكراري كه پشت جمله هايم خدارا شكر باشد...

عشق من ، ملوسکم امروز تولد مامانته نمیخوای تبریک بگی پس منم میخورمت...

niniweblog.com

 

آتانازم خیلی دوست دارم فردا با دست پر به دیدنت میام مراقب خودت باش 

تا فردا بای .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)