اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان لیلا

روز کودک

1392/7/16 12:09
نویسنده : لیلا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز روز کودکه و من خیلی دلم واثت تنگ شده ای کاش حداقل تو یه شهر بودیم تا میتونستم بیام و ببینمت اگه بدونی دوریت واثم چقدر سخته و سختر از اون اینکه بزور بخوای فیلم بازی کنی و خودت بیخیال جلوه بدی که یه وقت نکنه یکی دلش واثت بسوزه .

 البته واثه تو هم خیلی فیلم بازی میکنم  ها ... مثلا موقع حرف زدن سعی میکنم شاد صحبت کنم که یه وقت دلت نگیره و بتونی ازم انرژی بگیری ولی گلم اینو بدون که همیشه وقتی پیش توام شادم و فقط پیش تو از ته دل میخندم .

آتانازم میدونم که تو هیچوقت نتونستی کودکی رو حس کنی چون بزرگترات ناخواسته باعث شدن از ١ سالگیت تا حالا بجای بیخیالی کودکانه ، بیوفتی تو استرس و مشکلات بزرگترا و همه ما بخاطر تحمل این سختیها ازت ممنونیم. گلم اینو بدون که همه ما میدونیم تو لذت کودکیت بخاطر ما از دست دادی و مجبور شدی بزرگ شی و تحمل کنی و در مقابل همه سختیها مقابله کنی.

میدونم دروی از مامان و بابا واثه یه بچه خیلی سخته همه غصه هایی که تو دلت داری و حتی بلد نیستی به زبون بیاری و باهاشون مدارا میکنی همشون میدونم نه من بلکه همه ما ( مامان شهناز بابا جون اولدوز جون و.... ) میدونیم و هر  کس به اندازه خودش تلاش میکنه که به تو سخت نگذره و تو انصافا خوب باهامون همکاری کردی همه ما درکت میکنیم و واقعا بتو افتخار میکنیم که تو با اینکه سنت کمه و لی خوب تونستی از پس همه چی دربیای.

 گلم ازت خواهش میکنم بخاطر دل مامان تو همیشه بخند ولی نه مثل من الکی تو از ته دل بخند تا همه ما بدونیم که کم نذاشتیم بدونیم که تونستیم نقشمون خوب بازی کنیم .اونقدر حرف زدم که داشت یادم میرفت روز کودک به دختر شجاع و نازم تبریک بگم عزیزم واثه من همه روزا روزه توئه روزت مبارک....

 niniweblog.com

چشمان تو را که از نهایت زیبایی و زندگی با من حرف میزند ، دوست دارم

نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست ، دوست دارم

دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی است ، دوست دارم

صدای شیرنت که تمام دلم را مینوازد ، دوست دارم

قدم های تو را که چقدر آسان و راحت لحظه ها را در مینوردد ،دوست دارم

رویاهایت را که همه زندگی در عظمت سادگی اش خلاصه میشود ، دوست دارم

کودکم ، کوچکم!

من تو را با تمام دلم ، از نهایت وجودم و همه روح و فکرم

دوست میدارم .

 niniweblog.com

 

و اما تبریک آتاناز جونم به بچه هایی که خیلی دوسشون داره :

 

طلا خانوم ، ترکان خانوم ، آقا الوین ، آقا رادین ، علیسان جون ، فاطمه جون روزتون مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
8 آبان 92 11:36








مرسی عزیز دلم روی گلهای نازت ببوس