اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان لیلا

دلتنگی

1392/9/19 19:26
نویسنده : لیلا
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

خانوم خانوما خوبی

کاش میدونستی چقدر دلم واثت تنگ شده  آخه تا کی باید سکوت کنم . میدونی چقدر دلتنگ حرفات ، دردودل هات ، وابستگیهات ، خنده هات ، ماکارونیهات ، پاسور بازی کردنهامون ، بازار رفتن هامون ، خرید کردن هامون ، دعوا کردنهامون ، و هزار ان خاطرات دیگه که عمرآ از ذهنم پاک نمیشه شدم .

کاش میدونستی چقدر بخاطر تو اشک ریختم . هیچ میدونی به همه چی عادت کردم حتی دوری پاره تنم  ولی به دوریه تو هنوز عادت نکردم و نمیتونم بکنم .

دقیقا همون قدر که واثه آتاناز دلتنگ شدم  همونقدر هم دلتنگ تو شدم . بعضی موقع ها احساس میکنم نزدیکترین و عزیزترین کسم از دست دادم تا حالا نتونستم به هیچ کس به اندازه تو نزدیک بشم و بتونم باهاش دردو دل کنم . نمیدونم تو وب میای یا نه و اینارو خواهی خوند یا نه فقط این میدونم یه ذره سبک شدم و دلخوشم به اینکه بالاخره یه روزی میاد که من و تو باز بتونیم اونقدر صمیمی باشیم .

گل من هیچ کس تا حالا نتونسته جای تو رو واثم پر کنه حتی آتاناز و لاله ، واقعا دوسسسسست دارم و بد جور دلم هوات کرده .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 11:01
سلام عزیز دلم ایشالاه حالتون خوب باشه من چند تا پیشنهاد بهتون می دم 1 - عزیزم وبلاگتون را چند بار به روز کنید من مطلبم را که نوشتم بعد یکی دو ساعت دوباره میرم ارسال مطلب جدید چیزی نمی نویسم اون بالا عنوان مطلب ... می زارم ارسال می کنم بعد میرم مدیریت مطالب اون ارسال جدید و حذف می کنم به این طریق کسای که تازه اومدند نت میان پست جدیدم را که مثلا2 ساعت پیش نوشتم می خونند 2-لینگ دوستانتون کمه به وبلاگها سر بزنید لینگشون کنید حتما میان پیشتون شما لینگاتون خیلی کمهاصلا کسی تو لینگتون نیست حتی من 3- تمام این کار ها را من اول که وبلاگ داشتم انجام دادم حالا دوستام زیادند و دیدار کنندها زیاد که همشونون دوست دارم بهم لطف دارند دوستان زیاد و گلی پیدا کردم از جمله شما 4- میتونی پیش هم لینگیای من بری دوستای خوب و گلی دارم دوستان خوبی براتون میشند 5- اینکه منم خیلی دوست دارم دوستات که زیاد شدند من و یادت نره شوخی کردم دوستت دارم اگر سوالی داشتی در خدمتم[ممنون عزیزم. چشم حتما این کارایی که گفتید را انجام میدم .]
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 11:09
فدای دل تنگ و مهربون مامانی
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 12:27
مامان یه سر بیا پیشمون [ چشم گلم ممنون از راهنماییهات متاسفانه خیلی ناواردم سعی میکنم کارایی که گفتی حتما انجام بدم .]
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 12:49
مامان مهربون یه پست اختصاصی برا مامان مهربون گذاشتم دوستت دارم [فدات بشم خیلی ماهی]
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 13:00
قابل نداشت مامان جون [فدات]
مامان خانومی
17 آذر 92 13:32
سلام عزیزم خوبی؟ من تا اونجایی که فهمیدم از دختر گلت دوری آتاناز الهی دورت بگردم میدونی دوری شکنجه میده به ادم ولی مادری باید تحمل کنی جانم خدا بحق شهید این ماه دلتو شاد کنه و شادی رو لبات بیاد کنار کوچولوت و پدرش[فدات بشم آره عزیزم ازش دورم و سعی میکنم که تحمل کنم چون مجبورم آرزو میکنم شما هم شاد باشی ]
مامان خانومی
17 آذر 92 13:33
راستی دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم اگه لینک کردی خبرم کن لینکت کنم [با کمال میل باعث افتخاره حتما لینکتون میکنم شما هم لینک کنید .]
مامان مینا
19 آذر 92 23:27
خیلی دلتنگی سخته مخصوصا که از فرزند دور باشی ایشالا تمام این روزهای سختتون هر چه زودترتموم بشه [مرسی عزیزم ایشالا شما هم همیشه شاد باشین با اجازه لینکتون میکنم تا من به شما سر بزنم .]