اتانازاتاناز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نفس مامان لیلا

بازم یلدا و دلتنگی

1392/9/30 11:49
نویسنده : لیلا
532 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عسلم

سلام ماه من دنیای من الهی من دورت بگردم الهی همه درد و بلات بیاد تو جون من یلدات مبارک باشه ملوسم. از اینکه پیشت نیستم خیلی ناراحتم گریهگلم قول میدم بزرگ شدی خانوم شدی جبران کنم ناراحت.همیشه اینجور مناسبتها یه بغضی تو دلم میاد که هیچ کس نمیتونه حس کنه واثه همین برعکس همه من اینجور روزا ناراحتم با اینکه کلی مهمون دارم ولی باز نبود تو جبران نمیشه و بهم خوش نمیگذره . خیلی دوست دارم گلم مواظب جون من که تو باشی باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان
1 دی 92 14:02
عزیزم یلدات مبارک. لیلاجان دوست گلم خودتو ناراحت نکن میگذره این روزها [ممنون عزیزم ]
مامان خانومی
2 دی 92 0:41
یلدات مبارک عیب نداره عزیزم هر جا که باشه سالم و سر حال باشه همین کافی نیست [یلدای تو هم مبارک عزیزم ایشالا سال بعد با نینیت باشی . آره عزیزم سالم بودنش واثم کافیه ]
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 دی 92 0:37
یلدا مبارک عزیزم [همچنین یلدای شما هم مبارک .عزیزم اصلا نمیتونم تو وبت بیام وبت مشکل پیدا کرده ؟ روی گلهای نازت ببوس .]
مامان مینا
4 دی 92 10:49
یلدا مبارک.ایشالا همیشه شادو سلامت باشه دخمل گل [ممنون عزیزم]